Max

Klockan är 02.23 och fabi ringde nyss och väckte mig och frågade om jag ville ha något från max, sötis. jag tackade nej efter att ha proppat i mig en massa choklad, påskmust och chips med loula och adina tidigare ikväll. Mår illa, ångrar att jag åt chokladen. men mest att jag åt chipsen.

snart kommer min prins så jag får sova vidare. wildisen och ossi ligger här bredvid. 
känns tryggt när wilda är här, ossian är bara mysig&bäst av sig. inte direkt en vakthund.
Tosse♥



gammal bild på wildisen och ossian♥





vill bara lägga till, lite onödigt, att jag hatar alla äckelraggare som tror dom är skitgrymma när dom åker runt i sina fula bilar och lyssnar på sven-ingvars och skriker.. hem och sov med er !!!!!

Kommentarer
Postat av: louise

hahahahha elin det sista!!

2011-05-07 @ 11:54:32
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0