Fabian

När du ligger så där nära, du vet när tiden stannar och jag känner bara dig och kärleken i mellan oss, det är då jag förstår varför jag blev född.  Det är när vi viskar alla dom där orden till varandra jag förstår varför jag älskar dig så mycket som jag gör.  Du har allt det där som jag alltid letat efter, som jag inte trodde existerade.
Du har tagit över precis hela mig, det existerar ingenting annat än dig i min värld.
Det är när du skrattar jag förstår vad ordet obeskrivligt står för, för det är just vad det är.
Våran kärlek är helt obeksrivlig.




Jag tror inte att någon kommer uppleva det jag upplever med dig.
Det är när jag får kyssa dig godnatt jag förstår varför vi människor behöver sömn. 
För när du ligger bredvid mig är jag tryggare än vad jag är någon annanstans.
Det är då jag kan somna lungt.
Det är när jag ser på dig , det vackraste som finns,  som jag förstår vem jag ska dela min framtid med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0