Bouncing Balls

hola mi llamo elin, typ det enda jag minns från spanskan... om det ens än rätt? JAJA

Denna helg har gått väldans fort. I fredags slocknade jag i soffan när mamma och jag kollade på film.
sov 10h?????
gårdagen tillbringades hemma hos min kära där hans sötaste brorsbarn höll till!
hyrde film och köpte godis på kvällen, supermysigt!

Denna dag är en söndag och med det menas jobb imorgon.... EN VECKA KVAR BA väldigt skönt.
men min bättre hälft har fått semester och for idag iväg till sthlm. jag jobbar. kul.t.

nu ska jag spela bouncing balls & dricka mjölk. HEJPÅER


får iaf sällis av mina söta kattbebisar


Kommentarer
Postat av: ali baba

du skrev fel.....

2011-07-18 @ 00:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0