15.51

Ligger hemma i soffan och jäser. Har ätit opp hela glassen, förutom vaniljen? Märängen är goodast<3
Iaf,
jag ligger och kollar på fotboll nu, sverige-nordkorea, är inte sådär skitainsatt men sverige leder och vinner antagligen för nu är matchen typ slut.

Fabi är ute på jobb och när han åkte la jag mig på balkongen. OCH SOMNADE! sov i typ 2h, med världens trafik nedanför och allt. jaja. 
Mamma kommer snart och hämtar mig, åker hem till henne ett tag. Slipper se all disk och så då. Skönt. HEJ.

Kommentarer
Postat av: loula

jaaa, klart vi ska äta pizzzza någon dag lillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-02 @ 16:06:51
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0