paltkoma

..Och sju timmar senare är jag hemma i sängen igen.

Efter skolan idag la Lollo och jag några minuter av våra liv på att gå på stan. Jag skulle köpa ett par shorts och byta min VITA kavaj mot en svart. Kavajen fanns inte i min strl i svart och shortsen på bikbok fanns inte heller i min strl, så härligt att vara minst i världens ibland.
JAG VIIIIIIIIIIIIIIILL HAAA SHORTSEN FRÅN!!!!!!!!!111
 
Blev helt plötsligt superduperhungrig och botade hungern med en hunger control som jag köpte på stan.
Orkade inte göra iordning något att äta.. Lollo trodde den skulle vara äcklig, Lollo hade fel.


Kommentarer
Postat av: loula

sån fel ja hade då...

2011-02-03 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0