Birthday sex

Mamma är borta över dagen så pappa kom hit med kina mat till lillebror och mig!
Men inte bara det, han hade även köpt med en Marabou till mig. Och fyyyfan vad jag bara vill slita upp den och käka upp hela skiten. Men jag får inteeeee, ååh. Jag vill ju.
Antingen så sparar jag den tills på lördag ELLER så tar jag yttepyttelite av den gör jag en varm aztek-choklad igen, fast efter det riktiga receptet med choklad i och inte kakao+socker som jag hade igår.
Får se.

Fabian kommer iallafall hem idag, och jag fyller år imorgon!  17 år...
Nästa gång fyller jag 18!!!!!!! Rätt så logiskt, men endå! Det är helt sjukt, vill inte bli så mycket äldre nu.
Ka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0