ÖVNINGSKÖR

Loula kom hit imorse typ. Gölli som hon är förhörde hon mig på alla 1000 latinska ord som jag ska kunna tills på måndag. Sen fick vi för oss att åka till IKEA där det hände en helt sjuk grej. Eller så sjukt kanske det inte är, men endåå! Det var typ 4-5 tjejer som bara helt random ställde sig mitt i gången (på ikea på "ljusavdelningen") och göra sjunga jullåtar högt och värsta kör"aktigt". Jag trodde vi var med i Blåsningen eller nått.. Haha!

Jaja, nu sitter jag hemma och har faktiskt övningskört i trafik för första gången!!!! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Mamma tyckte jag var duktig, trots värdet och att det var så mörkt ute. Ska köra imorgon med, nu jävlar ska teorin också pluggas in! 69 dagar kvar till jag är 18 år, wihiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0