HUVUDSTAD

Skolan va chillpastill idag eftersom att vi slutar 11.30 på fredagar ;);););) fast matteprovet var inte så jävla chillpastill, blev verkligen arg där ett tag! haha..

När provet var överstökat for Loula (som faktiskt inte heter Loula egentligen utan hon heter Louise, inget annat!) och Fredrica till apoteket på stan för att göra klart en skoluppgift. När det, typ hundra år senare, var klart mötte jag upp Fabian för studentklädersletande. & jovisst serrö, han hitta han! Så fin så :)

Sen drog mami och jag iväg
till Sthlm! Först gick vi runt på stan, men jag hittade ingenting? rolig tjej...... Fast vi hann faktiskt inte gå nå länge, för vid 7 skulle vi hem till min kära faster och fira henne! Grattis grattis Becca!!

Men nu har vi precis kommit hem, så himla trött. Fabi är på väg hit han mä, godnatt på er♥


Kommentarer
Postat av: loula (LOuise)

hahahahaha!!!!!!!!!!

2011-04-30 @ 10:00:24
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0