VIKTIG INFO!

Det ar uppstått ett litet problem. Eller så jävla litet är det inte, det är stort som tusan. Jag har tappat bort pappret där jag hade skrivit vilka tider jag jobbar. Så nu har jag inte en blekaste om när jag börjar imorgon. Kan vara allt från 07.00 till 11.30. Herrejävlars. Jag har helt skitit i att ens kolla på tiderna eftersom att jag vet att jag hade skrivit ner dom och att det bara var att kolla där om jag skulle undra. Men neeeerå, nu är dom borta. Puts väck. Kul.

Så går det när man städar för mycket. Städa inte gott folk, det är nog så som alla säger. Att man har bättre koll på sakerna när det är stökigt.

Vela bara att ni skulle veta detta, ifall ni någon gång skulle undra över det lixxxxom. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0