B-O-R-I-N-G

99 saker om mig:

1. Fullständigt namn? elin maria hellström
2. Exakt ålder? 16 år 9 månader & 5 dagar 
3. Vart bor du? gävle
4. Bor tillsammans med? mami, lillvovvs&katterna & lillebror varannan vecka  
5. Husdjur? två katter, elvis&shiva, en hund, ossian, och en lillebror
6. Färg på ditt hus? vitt & rött
7. När och var är du född? 11-02-94  borås 
8. Klass? OP1B, göörliscch
9. Vilket år tar du studenten? jag vet inte riktigt, men 2013 har jag för mig att det är?
10. Något jobb? bakom flanör på lördagskvällarna
11. När ska du sova ikväll? tidigt, men förmodligen blir det inte så tidigt endå
13. Duschat idag? nej, men efter detta ska jag göra det
14. Kramat någon idag? nope 
15. Pussat någon idag?
 inte det heller
16. Vad har du ätit? kolla inlägget under ;;);););;);))
17. Dagens klädsel? svarta jeans, skjorta och linne
19. Dagens sötnos? ja men min älskade
20. Dagens roligaste? inget roligt som har hänt, men att det var supersuperbraigt väder ute tidigare idag! det var roliii
21. Har du många vänner? nej... ingen :( cut
22. Hur många har du kysst? slampelin vaaaaa, jag vet inte 
23. Vem kramade du senast? 
fabian, igårkväll
24. Hur många vill du ha sex med? VILL? haha. jag vill ha sex med en ja, och det är min fabian
25. Hur många har varit otrogna med dig? MED? alltså att jag har gjort satt dom var otrogna? isf tre vad jag vet.. häähä evil elin
27. Har du pojk-/flickvän? ja, den bästaste av dom bästa
28. Vem ringde dig senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? 
"ja:) hemma nu, tänkte sätta mig och börja med en av uppsatserna nu.. :)<3" daaarlo


FAVORIT:


31. Film? bara för att så kommer jag inte på någon nu
32. Låt? utan dina andetag - kent & maybellene i hofteholder - volbeat
33. Mat? jag tycker om all mat, nästan. 
34. Dryck? MJÖLK!!!! med is
37. Stad? inte gävle iaf. halmstad e näjs
38. Land? förutom sverige, thailand
39. Ämne i skolan? svenska, lätt 
40. År?
 inget spc, faktiskt


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? min kärste
42. Personen du kysste? fääbs
43. Gången du spydde? torsdags
44. Gången du grät? har vart nära till gråt flera gånger i några dagar nu, jävla pms eller vad det nu är. annars minns jag inte, det var väl någon vecka sen 
45. Pizzan du åt?
tror det var kräkpizza, med fabian. länge sen iaf
46. Gången du var i göteborg? 2008, tror jag det var..
47. Gången du var i stockholm? öh.. jag kommer inte ihåg, två-tre månader sen kanske?
48. Gången du var full? looooong time ago
49. Gången du var hög? nevvaevvahhh
50. Personen som såg dig gråta? fabian


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt 
52. Hund eller katt 
53. Ut och festa eller hemma och mysa
- bara det inte blir för mycket av de
54. Tv-spel eller datorspel
55. Singel eller
upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead
- <3333lunar<33333333333 
58. Ragga eller bli uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel
60. Svart hår eller
blont
61. Blåa ögon eller bruna
- blonda med bruna ögon och mörkhåriga med blå ögon,  RAWR 
62.
Choklad eller lakrits
63. Göteborg eller stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt
65. Coca cola eller
fanta
66. Pizza eller
kebab
67. Randigt eller prickigt
68. Älska eller älskas
- inge kul att älska utan att bli älskad tillbaka, och det är faktiskt inte heller så jävla kul att bli älskad utan att kunna ge det tillbaka.. SATT DÄ BLÄV INGE ALLS DÄR ELLÖ
69. Leva eller dö - haha?


ANTAL:


70. Personer du älskar? dom vet det, och det är det som spelar roll. inte att ni vet, DAHHHH??
71. Personer du hatar? jag hatar inte någon, inte just nu iallafall 
72. Personer som sagt jag älskar dig?
till mig? ska kolla på min lista bara.. vänta. nej jag vet inte
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? HAHA, nej hejdå
74. Glassar du ätit på en dag? BÖÖÖÖH jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? detta år är då snart slut, så inga mer i år. men i somras var jag på peace & love och snart köper jag biljett till nästa år!
76. Gånger du haft minnesluckor? ett antal, vet inte
77. Piercingar har du? naveln, en alltså
78. Personer du saknar just nu? jag saknar min fabian och min far
79. Gånger ditt hjärta brustit? jalu, hejhej 


VEM:

80. Vill du kyssa nu? gissa tre gånger
81. Ska du träffa imorgon? en jädrans massa gamlingar, och så några fleraråå
82. Sjöng du senast för? satt och sjöng lite högt för mig själv på mattelektionen tills min lärare bad mig vara tyst
83. Hade du senast en msnkonversation med? :OOOO länge sen, har ju inte msn på denna data och jag orkar inte ladda ner de heller. fattar endå inget av den nya fula äckliga msn:en :''''(:(::(:((
84. Spelade du tv-spel med senast? lillebror, säkert. det var nog SJUhundra år sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? han börjar på f och slutar på abian 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? 
det kan jag ju inte skriva här.. höö
87. Förtjänar att dö? ingen, vad jag vet iaf. eller nån äcklig mördare/peddo eller nå!  
89. Vill du sova brevid inatt?
fabianfabian&fabian


VAD:

90. Gör dig glad? sveriges skönaste famlijer, fabian, ossian, skor, när mitt rum är städat, det finns mycket som gör mig glad..  
91. Gör dig ledsen? 
ibland tänker jag för mycket, och då blir det kaos i lillhjärnan och då kan jag bli lite ledsen i ögat. haha nerå, men det finns mycket. för mycket nästan, spc små hästar som får stå ute när det är kallt och snökaos. det tycker jag inte om :((:(:( OCH när det är stökigt i min garderob, då är det nästan nära till självmord
92. Vad vill du helst göra nu? KNULLA. ne men gudars, vara med min fabian 
93. Önskar du att du slapp göra?
gå upp tidigt till apu:n imårn, buhu
94. Vill du ha nu? hähä.......... ne, jag vill ha min fabian här. och så vill jag ha en sängram OCH en röd buister och en sak till, ett par röda klackisar. finns ett par jädrans fina på hm, eller det fanns. dom är schlutt :'(
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? jag har nog kommit till det där att jag inte önskar mig det jag VILL ha, utan det jag BEHÖVER. typ.. så det är en massa tråkigt grejer bara, inget ni vill veta.
96. Längtar du till? JULAFTON, och lördag.
97. Tycker du om dina betyg? ja, jag tycker om dom så mycket sååå <3333 ne ja har inte fått nå betyg detta läsår. så jag vet inte om jag tycker om dom eller om jag hatar dom
98. Ångrar du i ditt liv? men nej, då skulle jag antagligen inte sitta här nu. mitt liv är ett bra liv
99. Är det bästa som har hänt dig? oj, svår. det finns så mycket/många som är det bästa som har hänt mig. ni vet det, vad som än händer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0