REGN♥♥

Var i skolan och gjorde ett prov idag, och fan vad jag saknar min älskade klass! Det är nog det enda som suger med att vara hemma om dagarna, att man inte får träffa alla varje dag som man är van vid att göra. Provet, som va ett matteprov, gick megabra! Stannade kvar och åt också, sen tog jag bussen hem till pappa.

Jag har precis kommit in efter att ha vart ute och gått med hundarna i det jävla pissvädret! Bara en massa regn. Och när vi kom in var dom såklart skitiga så fick duscha dom båda. Inte kul alls.. En sak som är ännu mindre kul är att jag precis hade städat hela mittenvåningen innan vi gick ut. Nu är det lika lortigt på golven igen. LÖÖÖV IT♥

Mängs kommer hit senare. Elin Hellström gillar detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0