You won't see me cry, I'm hiding inside

här igen!
har aldrig mått bättre. fast jooooooo, kan inte NÄSTAN alla bara dö? please.....
jag fattar faktiskt inte varför allt ska komma nu? allt samtidigt. som nå jävla snöras, pladask rakt över mig. älska allt!

jaja, har sovit hos adina nästan hela helgen. förutom fredag då jag sov hos mange, åkte till adina på lördagen. senare så fråga mange om vi vela hänga mä på brynäsmatch. så vid halv7 va vi på läkerol och kika på hockey. efter hockeyn gick adina och jag hem till henne och mange åkte hem. vid typ 10 (?) nångång tog adina och jag bussen till mange. kollade på the shining, och vid 2 tog vi bussen hem. på söndagen fick adina och jag nå fnatt och solade först på morgonen, sen gick vi ut oh gick. 1 mil! DEEEE NI! efter det tränade vi lite, häähä. duktiga tjejer vi är va? sen så pyssla vi mä lite andra tjejgrejjor. färga ögonbryn och då. kan säga att hela söndagen va en slappdag. guds vilja våran lag. ingen alkohol överhuvudtaget! sov hos adina igår också, och idag va det ju skola. slapp dag som vanligt på måndagar. efter skolan tog jag, almedina, adina och susanne bussen till stan. efter ett tag gick jag och mötte mange, så gick han och jag hem till han. men nu är jag hemma, tråkigt nog.

lär pysa nu, lillebror ska ha datan. min är i valbo. skitkul.
heido





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0