det går bra nu

yes, jag har vart rätt så frånvarande här.. förlåt för det! men det har vart så mkt annat som snurrat runt i skallen på mig, så jag har helt enkelt inte orkat.

adina och jag var ju med mange igår. gjorde typ ingenting, men endå vare apskoj. fick ut mitt damp på stackars mange åxå.. menmen, vid 11 tog han bussen hem. typ 1h senare gick adina och la sig och 1h senare va jag fortfarande vaken. likaså adina för hon inte kunde sova pga att jag knappa på datan. stackars flicka alltså................... idag vaknade vi iaf vid 10, åt frulle osvosv sen tog vi bussen till thöööö skuuul. slapp dag som fan. och nu är jag i valbo, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY. jättekul!

sitter och pluggar jävla skitsvenska, skulle egentligen ha vart med mange. men näääej, då ska skolan kma med sina roliga påhitt. älska skolan <3<33<3<3<333

ska fortsätta plugga nu, med huvudvärk och enya spelandes i bakgrunden i hopp om att få bort huvudvärken, faktiskt så brukar det funka..
ENYA GOES IPREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0