T R Ö K

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel ? - yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - konsitg fråga. är man tillsammans med någon tkr man ju självklart om personen väldigt mycket. och tycker man om någon vill man ju vara tsm med personen tills döden. sååå...
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - kanske kanske inte
4. När hade du sex senast? - ojojoj
5. Har du kört oskyddat nån gång? - ja
7. Vem hade du sex med senast? - :)
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja, fyfan..
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - haha nej.. det har jag inte
10. Haft sex på fyllan? - tyvärr
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - inte sagt
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - yesbox
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? - aop, hehe.. meselin
14. Somnat gråtande pga kärleken? - mh
15. Varit på en blind date? - haha nä
16. Varit otrogen - beror på hur man ser på saken
17. Ångrade du dig? - självklart
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? - 1år, lite mer
19. Har du någonsin varit kär? - ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - tyvärr

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - ja
2. Är du ofta med dina vänner? - almost every day
3. Vad brukar ni hitta på? - allt och inget
4. Bästa minnet med nån vän? - det finns för många
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - ingen nämn ingen glömd. men ni vet vilka ni är och jag älskar er!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - eh ja..
7. Har du hatat din bästa vän? - nej
8. Litar du på din bästa vän? - krävs väldigt mkt för att jag ska kunna lita på någon efter allt som har hänt. men för det mesta så kan jag faktiskt inte göra det, även om jag vill hur mkt som helst. och det beror inte på någon annan än mig själv!
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - ja
12. Vart bor din bästa vän? - gävle
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - vi snackar aldrig skit. vi konstaterar barar folks svagheter på ett elakt sätt.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? - någon vitlögn
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? - säkert, ljuga lär man ju gö ibland
16. Ljuger du för dina vänner ofta? - onödigt
17. Vilken var du senast med? - mange
18. Har du många kompisar i din klass? - alla i min klass är mina kompis. dddddddaaaah
19. Vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? - typ alme och max "oh dom"
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? - hanna och almedina

SENASTE
1. Du fick en puss av? - gissa 3 gånger
2. Sov med dig i samma säng? - mange eller adina
3. Du delade ett riktigt skratt med? - mamma
4. Du gick på bio med? - åfan.. de va länge sen, men tror de va avatar med adina och anna
5. Du höll i handen? - gick och höll i handen? isf tror jag de va hampus
6. Du gick på stan med? - almedina
7. Delade en pizza med dig? - adina, förmodligen
8. Du ringde? - almedina
9. Skickade ett sms till dig? - hampus
10. Du kramade? - mange
11. Gjorde dig lite besviken? - ....
12 Gjorde dig mycket besviken? - ännu mer ..........
13. Du skrev med på msn? - nån henke
14. Du snackade skit om? - dig
15. Du åkte bil med? - mamma
16. Gav dig en komplimang? - den där henke.. hehe
17. Du kollade på film med? - mange
18. Du åt med på resturang? - almedin susanne och adina
19. Betalade något åt dig? - lär väl vart mamma
20. Grät inför dig? - kmr inte igåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0