TORSDAG

från och med nu älskar jag torsdagar. iaf den här torsdagen! så slapp dag i skolan alltså + att nästan halva klassen var borta.. först hade vi kemi, svara på frågor = kolla facit och efter kemin hade vi so med morfar. hann klart med det vi skulle vara klara med så jag & emilia fick sluta tidigare. aplång lunch och sen idrott. glömde kläderna hemma så låg och spelade spel på jonas iphone hela lektionen. och efter idrotten hade vi engelska uppe i datasalen, första gången jag inte känner att jag hellre vore död än att ha en englektion. och sen slutade vi. NICESOMFAN. gick hem, och kom nyss på att det är våffeldagen! så ikväll blire våfflor med sirap, grädde och sylt!

aja, nu sitter jag iaf här och försöker lära mig spela min stad på facebook. kan säga att det går sådär.. fattar ingenting. men det är tur att jag har min adina som kan hjälpa mig. HÄHÄ puss påt

bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0