I really wanna be your love in your head

hemma nu, och är helt mongotrött så jag tänker inte gö nån predikan om min dag. neeeoooj. först skola, och efter skolan mötte jag mange. vi tog bussen hem till mig, och vid klockan 6 drog vi, och adina, iväg till läkerol på brynäs - djurgården. men nu har jag precis kommit hem. helt slut i skallen.

MENNNNNNNNNNNNNN vad jag får damp nu. både hunden och ena katten ligger här i sängen och verkar tro att det är nå jävla dusch/tvätt ställe här. båda ligger och "tvättar" sig bredvid mig nu. har lust att kasta in båda i väggen. hårt. som. fan.

ne, nu ska jag bära ut dom. inte kasta. sen ska jag sova som faaaaaan! för imårn är det fredag, och inläsningstid efter skolan (LLLLLLLLLLLLL)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0