Sommarlov 2010

Nu är montreal bara ett minne, eller snarare en massa minnen, dåliga som bra,. Kommer verkligen att sakna alla så sjukt mycket!

Johannes och Jonte kom hit och gjorde sig iordning inför skolavslutningen. Sen gick vi tre till skolan, mötte klassen och fick tårta, kramar och sommarlov. Helt sjukt, allt har gått så fort. Grundskolan är avklarad. Efter att vi hade sagt hejdå till alla gick vi tre hem till mig igen och dom hämtade sina saker.

Senare drog Susanne, Almedina, jag & Adina på fest i bomhus men drog därifrån rätt så snabbt. Åkte hem till Daniel i våran ex parallellklass och hade det askalas! Tack alla och tack Daniel för att vi fick vara där. Det var kuuuuuuuung. Vid 1 (?) drog alla vidare till åkermans kulle men jag mötte Mange och gick hem till han och sov.

Sen så har allt bara rullat på, orkar inte sitta vid datan nå nu när jag har sommarlov ;););););););;););););

hejdååååå

jag är cool



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0