Besviken.

Det finns inget värre än när folk sviker. Allra helst dom som man trodde att man kunde lita på.

Alla är värd en chans, ibland kanske en andra chans också, men varenda gång jag har chansat och gett allt för att försöka lita på en person har det alltid slutat i tårar. Det finns ingen människa på hela jorden som jag litar på till 100%. Absolut ingen. Det är hemsk men det är bara så, efter allt har jag har lärt mig att det inte går att lita på någon. Vad dom än säger, och hur mycket jag än vill och försöker går det inte. Det gör verkligen inte det. Det är inte något jag är glad över att jag har kommit fram till, jag har ju förlorat förtroendet för alla i min omgivning.

Med det sagt vill jag inte att ni ska tro att jag lägger skulden på någon/några, för det är inte det jag vill komma fram till. Jag kände bara att jag behövde skriva av mig.

Ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0