Onsdag/Torsdag

Fullt schema hela dagen igår! Var hos farfar och firade min faster som också gick ut nian, igår. Grattis till henne, en av världens två finaste fastrar! Åt smörgåstårta och en massa jordgubbar, hur gott som helst!

Efter att jag hade vart där åkte jag hem och börja packa lite smått inför turkiet som vi åker till inatt. Vid 10 tiden cyklade jag till åkermanskulle och mötte en massa folk som gick ut nian på prolympia i år. Men pga mygg så drog vi till bollan rätt så snabbt. Var kvar där rätt så länge innan vi drog till gdg och köpte lite att äta. Sen skildes vi åt, vissa drog vidare på fest och andra hem. Jag åkte hem. Somnade så fort jag kom hem, helt slut i benen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0