Tänk vad fel man kan ha om saker och ting

När jag vaknade idag trodde jag att det här skulle bli en bra dag, en sån där dag som nästan är för bra för att vara sann. Men fan vad fel man kan ha ibland. Lyckades komma en timme försent till skolan. Sen har allt bara gått rakt ner åt hilviddi. Saker förändras när man minst anar det. Och nu sitter jag här i valbo, mhh valbo (!!!!!), med nyfärgat fail hår, och en stor jefla dos pms. Stör mig på folk som tjatar om alla jävla puffar på fb?????? SLUTA PUFFA OM DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA DRYGT DÅ? "åh vad alla puffar mig" ÅÅÅÅH VAD ALLA BRYR SIG? idioter är vad ni är.


OCH JAAAAAAA, vad vare jag sa??? hela dagen blir piss om man kommer försent? WAH...

tack bloggen för att jag får dampa ur mig mitt damp på dig. LAVJU4EVERÄND3VER. och ingen ska ta något i detta inlägg personligt, utan ni ska veta att jag hatar er alla! :)

NÄ, jag menar det, ta inget personligt! jag är arg bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0