Om man har tråkigt är det här kul

Senaste:
1. Meningen du sa? "Hoppa ner Ossian"
2. Personen du pratade med?: mami
3. Du fick sms av?: pappa, hehe
4. Du kramade?: mamma

Idag:
5. Kläder?: jeans & spetslinne + vanligt linne under
6. Bättre än igår?: Kommer inte ihåg vad jag hade, men antagligen ja.

Imorgon:
7. Är det: tisdag
8. Planer: massa massa

Favorit:
10. Nummer?: 7 eller 13
11. Färg?: rosa vit och brun
12. Årstid?: sommar, lätt!

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: ja
14. Humör för tillfället?: trött
15. Det första du gjorde i morse?: vaknade?
16. Vad åt du sist?: fil och flingoooor, very gott
17. Vad irriterar du dig på?: för mycket!
19. Vem tänker du på just nu?: dig
20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej
21. Vart reste du sist: utomlands? egypten
22. Vad gjorde du igår kväll?: var hemma
23. Liknar du din mamma eller pappa?: pappa, nå sjukt.
24. Ler du ofta?: när jag är med människor jag tycker om ler jag, och det är rätt så ofta. ja.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek, lätt!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: har aldrig sett en, faktiskt
27. I vems säng sov du i natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: har ingen på mig, häähä

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: nej
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: nej, väldigt sällan

Lycka:
32. Är du en glad person?: ja och nej
33. Vad gör dig glad?: vänner och familj
34. Önskar du att du var lyckligare? klart? vem fan gör inte det?
36. Kan musik göra dig glad?: ibland, ibland inte

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: yes
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: -

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: inte ens värt att nämna här
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha, ja i 4-5an någon gång, på lärare.
43. Är du en mobbare?: nej
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: haha ja, usch..
45. Har du blivit sviken någon gång?: mhh

Skolan:
46. Gillar du skolan?: gilldDE, nu vet jag ju inte hur det blir med ny klass. men det var min klass som fick mig att älska att gå till skolan
48. Värsta ämne?: engelska
49. Har du spytt i skolan nån gång?: kommer inte ihåg, men det tror jag inte
50. Är skolmaten god?: nja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0