Hej Elin

Mamma och pappa är väldigt oroliga över min p&l resa. Och då menar jag verkligen VÄLDIGT oroliga! Dom erbjuder mig alla pengar tbx som jag har lagt ner på biljett mat osv + 500 utöver det och en resa till sthlm och övernattning några nätter, om jag inte åker. Och om jag ska vara helt ärlig så har jag såklart funderarat på att inte åka.
Men så kom det här upp när jag testade "spåkulan" på fejjan;


Jag älskar min mamma och min pappa nå otroligt mycket, och jag känner mig så jefla dum mot dom. Mamma ber mig verkligen om att jag ska stanna hemma. Hon skulle nog göra allt för att jag ska ändra mig. Men jag åker, jag har bestämt mig för det. Dör jag dör jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0