Den som vill ge lite borde inte begära så mycket

Heldag med min underbara klass idag! Började dagen med att möta upp klassen + våra mentorer på stan vid 9 för att ta buss till högbo. Vid kvart över två tog vi bussen tillbaka till gävle igen, men undertiden vi var där hann vi bada, äta mat, spela minigolf och hitta en död liten ankunge. Och så lite mer då kanske.. Det var mitt första dopp för i år, och kallt vare. Men efter ett tag blev det varmt, kan ha berott på att det var massa småungar som var där och kissa vattnet varmt. Nej fyfan.

När vi kom tillbaka till gävle igen gick alme och jag runt på stan ett tag. För den som vill ha viktig information så köpte jag en tshirt och en klänning. Senare åkte jag hem och gjorde mig iordning för middagen med alla nior på min skola. Jobbigt att det är en dag, inte ens en hel dag kvar med min klass. Min underbara bästaste klass någonsin! Ni är världens bästa. IAF! Middagen var mys och vid nio hämtade pappa mig i gävle igen, och nu är jag hemma. Helt slut, även fast jag sov ett litet tag på bussen från högbo till gävle.

Så, godnatt på er! Imårn är det sommarlov, iaf för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0