your words make me whole again

jag vet att det har vart usel uppdatering. apkass. men jag har inte haft nå spc att skriva, och har inte kännt för det heller.

just nu sitter jag och lyssnar på musik på våran bästa vän spotify. läskigt vad musik, låtar, kan väcka minnen. en enda låt, en mening i en låt osvosv. för att byta änme snabbt sådär så kan jag ju säga att det är världens snökaos ute nu! jag som skulle gå hem från skolan, men icke. mamma fick skjutsa hem mej. jävla snö! avundsjuk på pappa som är i thailand, fick ett sms idag "puss på er mina älsklingar. här är det otroligt varmt, vi har varit ute o dykt vid det stället vi var på utanför bang t. längtar efter er o ska ta med er hit så fort ja bara kan. pappa älskar er" jättekul, verkligen. men vi åker ju till jul, om jag nu ska följa med. vilket jag inte har bestämt mej för än.

ne men nu ropar mamma, matmatmaaaaaaaat. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0