So shut, shut your mouth

oh. det här hatar jag. somnade för någon timme sen, och vaknade nu. trodde att det var morgon, men icke! jättekul att jag kommer ligga vaken, helt überpigg, hela natten. idag är en sån där som jag har vart sjukt trött på helt utan anledning. alltså verkligen JÄTTEJÄTTEtrött. somnade i skolan också, missade en hel film.. inte kul alls! och det är inte det att jag inte sover på nätterna, så jag vet inte ja.. allmänt jävla trött.

skolan va gr8, som den alltid är annars också. älskade klassen, trökigt att det "snart" är sommarlov.. faktiskt. tråkigt att lämna klassen. på lunchen åkte jag, max, alme, samuel och johannes och åt på max. i hemsta (!!!!!?) rätt så onödigt egentligen.. men gott som faaaaen! jag skulle vela veta hur mkt jag egentligen har lagt ner på maxmat. eller nej förresten, det vill jag INTE veta.

men nu ska jag gå upp och äta, sen vänta på paradise. jupp.
loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0