HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

adina och jag har nyss vaknat. nu ska jag ta bort min smink, så adina får skriva klart....

hejhej, adina här! :D:D:D elin gick nyss in på toan och såg ut typ som ett invalid barn, eftersom hon har träningsvärk efter igår. när vi spelade boxling, lyckat bruden! ska berätta lite om i går då, jag och elin tog bussen till stan vid 5 tiden och gick runt och kika lite på stan sen vid 7 så kom hennes mamma och anton ner på stan för vi skulle discobowla i en timme. det var rätt kul faktiskt, för jag vann och fick en påse med godis. yäääy. :) sen sov jag hos elin, vi somna runt 4... icke bra.

jag har ingen aning vad vi ska göra i dag, hoppas på något riktigt kul, för de känns som det var ett tag sen.

btw, kolla in min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0