värsta natten ever

den här natten hade jag lätt klarat mig utan. inte nån bra natt alls! när jag kom hem från sthlm började jag få lite ont i magen, sen gick det över till illamående. och ja, ni kan ju gissa vad jag har fått sprungit upp och gjort nån gång i timmen under nattens gång.. kräääääääääkts. nice va? feber har jag förmodligen också, har kallsvettats hela natten

men nu ligger jag här i sängen med världens huvudvärk och min kära vetekudde och avlider. inte nå kul alls, mamma jag anton och mysa skulle ju åka  till sälen idag. och jag kan inte ringa mamma för mitt comviq har gått ut och jag orkar inte gå upp efter pappas telefon. så jag ligger väl här tills nån kommer in och kollar om jag lever.

hoppas ni haft en bättre natt än mig iaf, TJAOOOOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0