123-4

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• framtiden

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• ta på en groda
• hoppa bungyjump

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• vara med kompisar
• ^^
• sova, EHEH

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• sommaren
• alla kompisar
• familjen
• min mobil 8-)

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• rykten
• folk som ljuger
• grodor
• falska förhoppningar
• SNÖÖÖÖÖÖÖÖ

4 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• hoppat från högre än 3m
• hoppat bungyjump
• fött barn (fantasin börjar ta slut)
• (fantasin tog slut)


7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• jag har en fobi för grodor
• jag älskar barnvagnar
• jag har sjukt svårt att slappna av
• jag skulle aldrig klara mig utan min mamma&pappa, aldrig aldrig aldrig
• om någon säger till mig att göra något gör jag nästan alltid tvärt om, bara för att jävlas
• det finns en sak som jag aldrig kommer förlåta mig själv för, och jag mår jättedåligt för det.
• jag är sjukt rädd för att jorden ska gå under


7 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• vara med folk jag tkr om
• träffa nya människor
• festa.. haha
• sovaSOVASOVA
• åka vattenskidor
• äta (aaaaaa)
• lyssna på musik


10 SAKER/PERSONER DU SAKNAR:
• sommarn
• hampus
• mamma
• klassen
• att kunna gå ut i shorts och linne
• att vara frisk
• jonatan
• sommaren -09
• faster
• farmor

12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• sommaren 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
• se resultatet på svenska NP
• jönköping
• käka mjukglass och gå i shorts!
• sommarlovet
• klassresa
• att blir frisk
• sälen
• bebishunden
• träffa morfar
• komma hem från sälen
• thailand


13 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• np prov i no
• slutbetygen
• lämna klassen :(
• sitta i bilen några timmar imårn
• np i eng
• när skolan börjar igen
•  jag
• kommer
• absolut
• inte
• på
• nå
• mer

14 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
a fine frenzy - almost lover
james morrison & nelly furtado - broken strings
ken ring - ber en bön
M.I.A - paper plans
ulf lundell - gå upp på klippan
lifehouse - you and me
sophia somajo - i-rony
henok achido - high on life (when the drugs don't work)
coldplay - cemeteries of london
major lazer - keep it goin' louder
chino - pon your head
talib kweli - ms. hill
• finlay & darius - destination
ellie goulding & erik hassle - be mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0