This time baby, I'll be bulletproof

vaknade för kanske 30min sen, har precis ätit frukost och tagit min medicin. idag vare jag som fick tvinga i mig den, igår vare hampus som fick tjata på att jag skulle ta den. äcklig som faaaan kan jag ju säga att det är, spc ett pulver som ska blandas med vatten.. ICKE GOTT!!! + att det blir ju så att jag får dricka ca 3glas med vatten innan alla mediciner är tagna också. inte liiiie pissnödig efteråt, nejnej. synd om mig faktiskt..

idag vet jag inte vad jag ska göra, men i valbo lär jag icke bli kvar iaf. fast måste iväg och köpa nys hörlurar, igen! dom är ju totalt värdelösa när det gäller att hålla länge. eller så är det jag som är lite för slarvig med dom kanske. men sak samma, nya lär jag ha. dom glappar och har sig.

ne nu mår jag apilla. uschaaaaa. tkr inte om medicinen ja elr. fyfan!
hejs


owl city - fireflies

lifehouse - you and me

elllie goulding & erik hassle - be mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0