It'll all get better in time

nu är jag äntligen hemma från skolan, är så jäva trött!
imorse vid 08.24 tog jag bussen in till stan. där hämtade mamma mig, sen for vi till läkaren. var där i 1-2h, och efter alla tester, medeciner osv osv kan jag LOVA att jag höll på att dö. jag blev så jädra trött så att jag somnade på svenskalektionen när jag kom tbx till skolan. helt sjukt. men nu är det över och jag har fått alla jädra mediciner. inte kul alls. men jag har ju inget val.. tråkigt nog.

efter skolan åkte jag ner på stan och fikade med jossan och ronja. mysigt mysigt. tills att jag kollade ut genom fönstret och ser världens fjortis. inga byxor, blondhårig med mörkmörk utväxt som syntes på 100m håll, och mörkchoklad i fejjan. grymt snygg brud må jag säga. så snygg att vi var tvugna att springa ner och kolla. först trodde jag att hon skoja, tills vi hörde:
"FJORTIS1 - assååå det känns lixom konstigt att gå utan byxor juu..
FJORTIS2 - men ta på dej bryxorna dåååe?
FJORTIS3 - mmhh, eller hur gå in i provrummet eller nå..
FJORTIS1 - men näääej, asså.."
en sak som också är väldigt mysigt är att när hon åkte i rulltrappan såg man rakt upp i mumindalen på na.
ÄCKLIGAAAAAAA ÅÅÅÅH. gah. jag ryser. så vidrig. här får ni en jättefin bild på na iaf:



Kommentarer
Postat av: jossäään

vadåå?? BRUDEN VAR JU FREEEESCH ;O

2010-02-07 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0