gästinlägg

HEEJSAN!
Nu var det skitlängesen jag skrev här, men skyll på elin! Men idag är vi för elin hade ingen annan att vara med, så.. Men det är ju roligt ändå..?
Aja, idag har jag fått känna på elins ludna hamsterben, sen har jag fått lyssna på hennes fina röst och vi har mätt hur lång hon är, 1,54.. Nu står hon bakom dörren och flåsar vet tyvär inte vad hon gör... ahaaa, hon provar skor, men nu går hon catwalk och fiser, och nu stinker det! aaaaaaaaaaaaaah, hjälp mig
men nu måste jag sprina och hämta en gasmask innan jag dör, hörsba!!
pusssssssss från eran älsklinsbloggare my!
ps. elin hatar mig
så nu måste jag ta min släde och åka hem, HEIDO

"ca 2 & ½ år gammal bild på mig och elin"
ta mig hårt, jag är fast/ elins fot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0