gästinlägg

HEEEJALLALÄSARE!
jag tänkte bara berätta att eftersom att "spyflugan" elin ska bli dålig just idag så ska vi åka till malung imorn istället, ja JAG ska följa med ;) Och vi kommer ha apkul utan er, och åka ner för backarna. Och hänga med elins coola morfar! Och jag kommer ihåg förra gången jag alme och elin var där, då skulle dom kissa i skogen på natten men sen kom dom inspringandes in och skrek "det finns farliga greker och turkar där" ? eller nått iaf så fick superhjälten my gå ut och hämta lyktan som dom hade lämnat ute, antecknar ni? BRAAAA (Y)
Nu ska iaf jag borsta av min kälke innan jag tar den ner till staden. Jag kom precis på en sak, kälke är ett konstigt ord! puss
ps. hoppas du inte blir arg elin, men jag kan ju faktist ditt lösen. hihi ds.
malte jag & elin, jag & elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0