börjar på T och slutar på RÅKIGT

Vädret utanför ditt fönster:
Snösnösnö och snö

Lyssnar på just nu:

jessica mauboy - like this

Igår gick du och la dig:
12 någon gång men fabian kom hit runt 1 tiden och då vaknade jag och var jag vaken ett tag.

Idag vaknade du:
KVART ÖVER SJU, på en lördag. Jobbbbbbb jobb

Vad har du på dig:

Trosor och bh, faktiskt

Senaste som ringde dig:
Det var fabian :)

Som du ringde:

Samma som ovan

Senast som skickade sms till dig:

hähä.. FABIAN

Som du skickat:

gissa tre gånger BAAA

Senaste som mailade dig:

Nå jävla PointShop. DÖ POINTSHOP DÖ, jag hatar dig

Senaste sidan du besökte/läste:
fäsbuk

Ska/ha göra/gjort idag:

Har: jobbat, 8-13 på läkerol & 14-21 på apu.
fabian sov här och sov fortfarande när jag kom hem från läkerol så han har jag såklart träffat idag, och elina på ica när mamma och jag köpte godis!
Ska: sova, typ? rätt så död efter denna jobbdag, somnade t.o.m i datarummet på apun, men det blir repris imorgon igen. bara att ladda om. yee

Bra eller dålig dag idag:
Helt ok, tjäna pengar jö.  tro de eller eeej men hade gärna skippat apun. har ju fått vart med min fabian så då är det ingen dålig dag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok.

2010-12-05 @ 01:16:42
Postat av: elin

Ja. :P

2010-12-06 @ 19:22:00
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0