Stockholm i mitt hjäääärta

Nu är jag hemma från en toppen dag/kväll i våran huvudstad. Har träffat underbara människor och haft det allmänt jävla nice. Om någon timme bär det av dit igen. Inte för fest, utan några slappa dagar på hotell med pappa lillebror och en underbar vän vid namnet my, också känd som mysa/mysan.

Vi kom iaf hem för typ 1h sen, Adina ligger i sängen med kläder på och snarkar. Jag måste packa OCH städa. Fanfanfan. Åker härifrån 10 på morgonen, alltså om 6½ h. Jättekul, bra på det där med sömn ja. Sov 1h inatt, eller natten till igår. Natten till sthlm. Tror ni jag var lite övertött eller? MJAAAAAAA. Och idag har jag inte ätit ett piss, eller jo, en punchrulle. Bra där eeeeeelin.

Justää, duktig med kameran också. Knäppt fullt på hela minnet. Återstår bara det värsta, att se bilderna..

Hörs om någon dag då. stay sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0