Godkväll på bloggen!

Jaa, nu sitter jag här i mörkret med Molgan och Ossian. Vi lyssnar på Sugarbabes och letar efter bra sidor där man kan hjälpa till att bevara kollon! För till nästa sommar vill jag faktist på ettt hästkollo<333<33<3 Idag har jag i alla fall, vart med mamma på Auktion, vi hittade en soffa och massa prydnads hästar<333<33<33 till mig!! Men nu ska jag rita eller kanske dricka te och kolla på Antikrundan. Vi får se, men imorn är det sista veckodagen på mitt sommarlov och då ska jag hem till mormor och morfar, vi ska kolla på "Mina Bästa År" mitt och mormorts favoritoprogram, sen kanske jag ska visa henne mina nya häst<333<33<3 klistermärken!
Vi hörs bästa bloggen!!
Ps. BEVARA KOLLON ÅT BARNEN!!!Ds.


JAG TYCKER OM BANANER! OCH..... JAG ÄR EN LEVANDE ELVISP

Kommentarer
Postat av: adina

moget asså moget....

2010-08-19 @ 23:25:39
URL: http://adinah.blogg.se/
Postat av: elin

men adinaaaaaEEE

2010-08-20 @ 02:52:22
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0