Don't make me change my mind

Lyckades hacka mig in på lillebrors data! Så nu är jag lyckig igen!

Det har regnat hela dagen, helt sjukt. Och jag är redan lite skoltrött.. eller kanske ska säga klasstrött? saksamma, en sak som är säker är iaf att jag aldrig kommer att orka gå i en klass med bara tjejer. Vi är 26 tjejer, kan ni fatttta?! Har ingen emot själva bruttorna, men vafan... antingen så byter jag till andra klassen eller så byter jag skola. Fåe se, kan hända att jag överlever med den här klassen också.

Vi gick till 1 idag, satt mest och lyssnade på våra virriga lärare. så söta sååååå. Efter skolan åkte jag ner på stan och skulle kolla efter laddare. Men näää, köper imårn ist. Så nu är jag hemma helt ensam, när det åskar och allt. Men får snart sällis. höööörs då

stay sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0