rubriktorka , 07.31

åh, jag är så jävla trött. oh så mår jag illa, fyfan alltså.
ska gå upp oh försöka ta nå att äta. nutellan som mamma köpte till mej igår är och förblir stängd. usch alltså, hatar att må illa.

jaja, tror iaf att vi börjar kvart i 9 idag, har ingen aning om när vi slutar. men efter skolan ska jag hem en snabbis sen ska alme och jag fara iväg och ta hål i naveln. yes! och jag tror helt seriöst inte att det gör så ont.. elr man kan ju hoppas iaf! :)
men nu lär jag rusa, skriver antingen mer när jag kmr hem från skolan, på den där snabbisen, elr när jag har vart oh tagit hål i naveln.  om jag inte har hunit dött då villsäga..

nä, det ska nog gå bra. men vi hörs, hare bra så länge alla snygga oh fula. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0