whatzzzzzzzzup

idol va väl helt ok, mysa åkte nyss. och nu sitter jag här och hostar som en dåre. kan nog bero på att jag och sjuk, ofc...... men åxå att mysa och jag satt oh sjöng/skrek massa när hon va här. jag har aldrig påstått att vi är normala, och kmr förmodligen inte oh gö det hlr. iaf då, jag är trött och ska snart pumsa ner i sängen.

men juste hörrni! apropå min säng! HEHEHE, nej. jag har gjort om i mitt rum bara. yes, när mysa kom fick jag på ceperyck och flytta om lite. kmr bli härligt att slå huvve i fönsterbrädan varje gång jag ska resa mej upp! men jag har ju redan massa bulor på mitt stackars huvve, så det skadar nog inte mä några fler.
det är så att jag smällde igen en skåpdörr rakt i huvve på mej själv idag. INTE OK för det gjorde superduper ont. jag lyckas alltid så i huvve i något.

jaja, nu flummar jag bara. ska sova nu hade jag tänkt, men kmr nog sitta här ett tag till. fast jag måste fan sova.. får se, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0