Jag tycker om när jag ser dig vid min sida Tycker om när du finns hos mig Jag tror det aldig kan bli bättre än så här

efter skolan åkte jag hem till mysa, va där enda tills typ nu.
iaf så har det var ännu en slapp skön skoldag idag. började egentligen 08.40. men jag kom liiite senare,09.30 kanske? när jag kom slutade precis englektionen. oh det va inge prov idag? utan det va på torsdag, kul då...... eh, NOPE! efter eng har vi ma/no i 1½h tror jag. sen lunch, och efter den idrott. det sög kuk, just like always. elr det va jävligt slappt, skönt!! men idrott är aldrig kul..
efter den hade vi sv/so med jordens förmodligen snällaste och bästaste lärare, jennifer.
och jag skratta så jag fick ont i magen när philip kom till klassrummet mitt under genomgången, när det typ har gått 30min av lektionen.
jennifer- jaha, vart har du vart då?
philip- jag trodde att vi slutade efter idrotten, så jag drog hem. och när jag va hemma kom jag på att vi hade lektion, så nu är jag här igen!
låter kanske inte spc kul, men det va de då iaf. haha:)

ahja , slutade 15.10. åkte hem till mysa då. va barnvakt oh plugga samtidigt. slutade mä massa sand i håret, pga en  uttråkad liten malte som tyckte vi va för tråkiga som plugga. men det gick bra tillslut, och mysa tkr jag ska bli mattelärare, haha:D
äh, det blir nog inge av de.. vid typ 8 drog jag hem, och nu ska jag plugga lite mer. ligger efter i matten, har engprov på torsdag & spprov imårn. ÄLSKA SKOLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0