jag skrattar idag kanske gråter jag sen

skola först, sen stan.
på idrotten idag cyklade vi långt utav bara faaaan! såklart skulle det vara motvind mä. JIPPIEEE!
inte alls nå kul vare kan jag säga er!
iaf, sluade 5över3 idag, men stanna kvar till4. och våran lärare skällde på alme oh mej idag:( vi har lixom inte vart på spcidrotten på 2lektioner enligt dom. HAHA, för vi har aldrig vart där. tur nog vet dom inte om det.
men nu räknas det tydligen som ogiltlig frånvaro.. sitta kvar några fredagar framöver, kul.
efter skolan åkte jag hem till mysa, vid typ 5(?) drog vi ner till stan. och jag kom hem för kanske 40min sen.
orkar inte ta kort på nå, men köpte
ett par jusa jeanstajs från cubus, 199,-
en concealerpensel, (elr vad man nu kallar det?) från kicks 80.-


btw så har jag helt tappat lusten till att skriva här. kanske ni märker!


nu ska jag städa upp lite i mitt sjukt stökiga rum, sen ska mysa oh jag ut och springa. sen ska jag ta ett varmt och skönt bad. sen blire andra avenyn för hela slanten! ohyes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0