I'll follow you until you love me, papa-paparazzi

imårse kunna jag inte hitta nyckeln till cykeln, men efter att ha vänt uppohner på hela huset hitta jag den. mitt på golvet i mitt rum. GR8! sket som vanligt i spcidrotten iaf. innan skolan mötte jag upp alme oh adina. vi gick till skolan oh lämnade våra saker. sen gick vi oh åt. efter håltimmen hade vi sp, skitkul? nej.. jag satt bara oh skratta hela lektionen, det va iofs kul.. men jag jobbade ingenting. efter sp hade vi litenliten håltimme, sen sv. helt ok som vanligt. slutade halv3.

när jag kom hem gjorde jag nudlar, som inte gick så värst bra. brände mej på hela handen efter att jag skulle hälla i nudlarna i tallriken (som det va varmt vatten i). massor mä vatten stänkte upp på min stackars lilla hand!:(
men nu sitter jagiaf oh äter glass?! JA, fy på mej! fan att jag inte kan hålla mej borta från godis oh sånt.

vid 5 kmr pappa hit, då ska han jag oh mamma prata allvar. UH. inte kul!
om jag blir kvar i sätra ska mysa oh jag ut oh springa. annars vet jag inte vad jag ska göra, åker ju ut till valbo isf -_- BOOOORING somfasen! internet lär domväl inte ha fixat än. blonda bitch............ och då syftar jag på lotta

nä nu ska jag hämta mer glass.
loveu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0