elin is döööd, typ.

alltså ni fattar inte hur jävla ont det gjorde att ta hål i navlen! det gjorde så sjukt ont, och mådde megadåligt efteråt. reste mej upp för snabbt, så jag höll på att svimma. helt sjukt vare, mådde så jävla dåligt. jag tror inte att jag har mått dåligare förr alltså! kunde inte stå upp elr nå, hörde ingenting och såg ingenting. vart helt vit i ansiktet och om läpparna. läskigt ju..
men nu mår jag iaf lite bättre, adina och jag ska åka hem till henne nu. ska förmodligen dra på fest sen. men ska inte dricka så mkt tror jag.

adinas internet funkar inte, så jag skriver väl imårn när jag kmr hem. oh så ska ni få se en hemlig video mä!! :D:D

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0