avslutar dagen mä en tråkig lista

dagens låt:
dagens frisyr: utsläppt , icke plattat!
dagens smink: maskara , underlagskräm oh puder
dagens klädsel: jeans från gina, linne från hm oh tjocktröja 'från' peak
dagens planer: sova sova sova? det är kväller..
dagens vill ha: piercing i läppen
dagens saknad: anton
dagens gåva: ja.. vafan, GÅVA? vad är det för jävla ord?
dagens tråkigaste: att anton inte kom
dagens finaste: måste vara mina fina tjejor! alme adina oh mysa
dagens kram: ehm, typ när jag sa hejdå till my?
dagens humör: olika, imårse/på mitt på dagen va jag på asdåligt humör. sen vart det bättre, oh bäst vare när internet börja funka.
dagens mående: ont i halsen oh förkyld. inte ok
dagens borde: plugga
dagens parfym: burberry
dagens bästa: alme, hon överlevde den hemska nålen
dagens sämsta: COMHEM, LÄTT!
dagens sysselsättning: först inget inget oh återigen inget. sen va jag ju med tjejorna:)
dagens materiella vill ha: nån kan ju förklara vad materiella betydet först..
dagens längtan: anton
dagens fundering: massor onödigt som bara gjort mej på dåligt humör
dagens middag: kmr inte ihåg?....
dagens kärlek: kan ni nog gissa:)
dagens skratt: skratt.. javafan vare vi skratta åt så mkt hos mysa?
dagens tanke: öhm, är inte de samma som 'fundering'
dagens smycke: örhängen oh armband
dagens just nu: skriver, ofc?:)
dagens önskan: money money money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0