bevis på att jag har tråkigt

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 8:an
Vad hade du för hårfärg? - mörkblondt
Hur lång var du? - samma som nu, alltså 1.54
Vem var du kär i? - jonatan
Hade du någon pojk/flickvän? - jonatan
Vad brukade du göra på fritiden? - kompisar oh så
Vilka umgicks du med? - många:)
Hur såg du ut? - venne
Var allt bättre då? - en del saker, men en del inte
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - kanske, elr nej..
Har du förändrats? - ja

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9:an
Vad har du för hårfärg? - blondt
Hur lång är du? - 1.54
Har du någon pojk/flickvän? - vet inte
Vad brukar du göra på fritiden? - kompisar:)
Vilka umgås du med? - olika:)
Hur ser du ut? - jadu?

Har du..
Blivit allmänt utsatt för nått i skolan senaste månaden ? -  haha, nä tror jag inte:)
Ljugit för en bra vän? - jag vet inte,
Svikit någon? - mja
Fuskat på prov/läxförhör? - ohyes!
Blivit kallad Bögjävel? - nej..
Kallat någon Bögjävel? - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? - timmy:)
Kramade du senast? - mysa kanske?
Sov du hos senast? - anton tror jag
Kan du lita på till 100%? - ingen
Är den finaste personen som finns? - ingen aning
Vill du vara med just nu? - anton
Ringde dig senast? - mamma
Skickade ett sms till dig senast? - adina
Skickade du ett sms till senast? - mysa

Vad:

Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? - armband oh en chokladboll
Gjorde du igår? - ehm.. jadu. typ träffahampus samuel oh jojje ett tag. sen inget oh lite senare kom mysa:)
Ska du göra imorgon? - prao, sen vet jag inte:)
Vill du göra just nu? - bli klar mä testet
Åt du senast? - chokladboll
Är närmast dig som är rosa? - min kamera


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - jag tkr om någon, ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nope
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nope


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nä
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - yes
Jag har en hemlighet som ingen vet - yup
Jag har fuskat i ett spel - haha ja
Jag har struntat i ett prov - yäs

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - ja
Jag kan inte svälja piller - jo kan ja:)
Jag har tagit mediciner mot depression - nix
Jag har anorexia och/eller bulimi - nix
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ah
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN

Jag hatar begravningar - har aldrig vart på en, men dom verkar ju inte så skoj..
Jag har sett någon dö - nä
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0