-det är jag som är bruce! -hej brus!

sover hos mamma idag, pappa är oh jobbar. men just nu är jag hos mysa.
skolan idag sög verkligen, hel tråkig dag. totalt jävla värdelöst. trots allt var pms:en framme oh spöka, men ändå.
skitskola:(

efter skolan åkte jag hem till mamma oh fixa lite saker. sen tog alme oh jag bussen ner på stan. gick runt ett tag, sen satte vi oss oh fika. oh plötsligt kom mysa oh fanny in, så vi fick lite sellis av dom.. resten av kvällen. elr fanny drog hem efter en stund. och mysa mä.
förövrigt så vare några telefonförsäljare som börja 'flörta' mä oss oh shit. tror dom tog våra nr... scary!

men mysa oh jag är barnis, oh mysa har gjort nudlar. ska gå oh äta lite nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0