you dri-drivin' me crazy, boy

har inte skrivit på ett bra tag nu. men nu skriver jag igen..
har inget sp oh säga egentligen. det är väl därför jag inte
skriver här så ofta längre. blir lixom inte kul oh läsa då hlr.

menmen, thaaaaa hemlis är gjord och snart får ni veta vad.

adina sov här igår, skulle ha gått upp tidigt tidigt idag för vi
skulle iväg till en sak. men vi va så trötta, alarmet stängdes av
runt halv 7 och vi vaknade vid 12tiden igen. yäpp.
idag har vi bara degat. elr vi har gjort chokladbollar.
eller bollar och bollar. vi rulla dom aldrig, åt smeten bara rakt av.
GÖTT ;G

men nu ska jag duscha, sen ska vi hem till adina. sen till philip,
tror jag? senare ska vi iaf på fest i valbo.

xoxo


mysigt va ordet


Kommentarer
Postat av: äle så?

äre så att du har färgat ditt hår brunt ? :) kan det vara din hemlis ? :)

2009-10-27 @ 15:47:48
Postat av: elin

äle så att vi får se vad som väntar?

-ja så äle :)

2009-10-27 @ 18:28:25
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0