hallådär kött&blåbär

MEN HAPPY JÄVLA HALLOWEEN PÅ ER SNYGGINGAR!
elr vafan man nu säger:)

iaf, emma jag och adina drog ju till elina igår. där vare lite folk, sen kom de mer.. &ännu mer.

säger ingenting mer om de. vi vart iaf kvar där hela kvällen/naten, och vid 3 gick adina, emma och jag hem till mej och SOOOOOOOOOV. så jävla gött.

en sak som är lite pissigt är att våran dricka tog slut igår:o wtf lixom, det va endå rätt så mkt dricka!
men det är saksamma, får försöka fixa ihop lite dricka för ikväll äre fesssta så de bara smäller om de.

fyfan vad jag inte ser fram emot att vakna imårn. nope.

men jag skriver kanske igen innan vi åker, annars hörs vi imårn.

hare förjävla bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0