jag liksom föll över kanten

men hallåååååååå!
skola idag, skulle ha mött upp max innan. såklart så hann jag inte det!
även fast jag vaknade 2h innan vi börja. jag måste lida av något.
iaf, hann precis i tid tack vare almes pappa som skjutsa oss.
eng som första lektion, efter de bild. det sög som vanligt med
catarina aka discokulan som inte har nån humor alls. jaja, på lunchen
drog alme och jag ner på stan en snabbis. fikade oh så, sen mötte vi
max. och kom såklart kom vi försent tbx till skolan, idrotten.
den sög den mä! sen matte. efter de slutade vi, & alme oh jag åkte
ner på stan ännu en gång. köpte lite saker som ni får se snart.
nu är pengarna snart slut, böhö..

jaja, mysa är här nu. jag ska duscha nu, sen ska jag sova.
eller jag visar såklart bilderna på sakerna först.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0