baby we can do it, we can do it all night

nu vare ett tag sen ni hörde nå från mej. STACKARS MÄNNISKOR:(
nää. ska försöka vara seriös nu.
iaf, idag vare ju skola som vanligt då. helt ok skoldag, förutom cepelärarfan på musiken.
hon måste vara släkt mä hitler elr nå. whatever! efter skolan stanna jag max oh alme kvar på mattestuga.
skit kul mä matteomprov? NÄEEEJ. men det gick rätt så bra ändå. hoppas & tror jag.......
efter stugan åkte max alme oh jag ner på stan. åt på donken, sen gick typ runt bara.. vid nån tid, vet inte när. men 6halv7 kanske, mötte vi mysa. tog bussen till polhem och gick runt där ett tag, efter en stund drog max. mysa alme oh jag stanna kvar ett tag till , sen GICK vi till stan. ja, det kändes långt för det va kallt.
VI BJUDER PÅ BANAN OH GLASSSSSS....... ---.---

tråkigt att ni inte vet vad jag menar :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
saksamma, gick till stan. alme tog bussen hem, mysas oh min buss skulle inte komma förns om 40min.
så vi gick till donken oh åt glass. superduper gott vare!
nu är jag hemma ,ska städa. sen ta en dusch. sen blire sängen för hela slanten.

häääääjdå alla coooola människor


Kommentarer
Postat av: a

- VI BJUDEEEEEEEEEEER PÅ BANAN OH GLASS--..--

- aaha nej taa...

- VI BJDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR --..--

2009-10-14 @ 21:57:21
URL: http://almedinah.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAH!

så jävla klockrent:'D

2009-10-14 @ 22:07:18
URL: http://elinhh.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAH!

så jävla klockrent:'D

2009-10-14 @ 22:07:26
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0