1 okt 2009

torsdag

när jag vaknade kändes det som att den här dagen skulle bli hel ok. trots att allt kändes rätt så b, håret gick inte att fixa, alla kläder kändes fel och vädret var inte det bästa.

och fyfan vad fel jag hade när jag trodde att det skulle bli en bra dag. när jag cyklade till skolan fick jag världens huvudvärk. hade eng som första lektion, såklart var böckerna hemma. efter eng hade vi bild, som jag inte palla vara mä på för jag hade så ont i huvve. så jag gick upp till vilorummet och satte mej i massagestolen i typ 20 min, sen sov jag ett tag innan alme kom. mitt i allt kom anton och skulle låna min cykelnyckel, han skulle bara vara bort ai 10min..... alme och jag gick ner oh åt. sen upp till skolan, anton kom aldrig med nyckeln så jag ringde han och får råpsyk på han för han inte tänkte komma. så kastade mobilen i golvet. hejdå till den. oh så började alla dryga ovanligt mkt, elr inte dryga. men typ 'kan jag få tuggummi?.. men bara två?' BLABLABALBALA... damp.
NEJ FÖR FAN, KÖP EGNA!

jaja, fick låna emilas mobil, ringde mamma och då börja jag bara grina.
hej pms!
hon sa att hon kunde hämta mej, och skjutsa hem mej. men först var jag tvungen oh springa runt i skolan mä röda söndergrinade ögon och leta efter en lärare. tillslut kom hittajag fia, börja grina ännu mer. ÅÅÅH, jag vet inte varför jag skriver det här. men nu är jag iaf hemma, han lillebrors gamla mobil nu. yäy, inga nr elr nå.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0